22 Kasım 2011 Salı

Kalp Kitap Ayracı

Bu gün çalışmalarıma bir ara verdiğimde aldım elime yeşil çayımı geçtim gülüşüne büyük bir hayranlık beslediğim Saba Tümer'in programının karşısına. Konuğu Derya Baykal'dı ve silikon kek kalıplarından çam süslüyorlardı. Onları öyle görünce tez yaptığım dönemde kafa karışıklığından defalarca aldığım ataşlarım geldi aklıma acaba bir şekilde değerlendirebilirmiyim diye. Bir taraftan programı izleyip bir taraftanda interneti kurcalarken birde baktım ki ataştan yapılmış şirin mi şirin bir kitap ayracı. Kim yapmış? Tabiki de Derya Baykal. Aldım elime ataşları, ipimi tığımı. Evirdim çevirdim ve işte sonuç



Benim ataşlarım ordaki kadar büyük değil ama benimkilerde güzel oldu :)) Sevdiklerim için güzel bir yılbaşı hediyesi diye düşünüyorum. Ayrıca ayracım şu sıralar okuduğum Ayşe Kulin'in Veda romanına da pek yakıştı :)) Kitap okumak çok keyifli zaten ama böyle küçük detaylarla da daha bir keyifli oluyor. Yapılışını görmek için Derya Baykal 'ın blogunu buradan ziyaret edin. Orada açık açık anlatıyor. Ben beceremem yada vaktim yok diyorsanız o zaman benim pasajımı buradan ziyaret edip satın alabilirsiniz :)))

4 yorum:

  1. ben de isterim bundan :)))

    YanıtlaSil
  2. hehehehee isteyenler için adresi verdim, ordan tıklayıp satın alabilirsin :))))

    YanıtlaSil
  3. hain kardeş hııh :P

    YanıtlaSil
  4. başka renkleri için bakınız:pasajım

    YanıtlaSil