29 Mart 2012 Perşembe

İyi ki Doğdum :))

Dün benim ve ikizim asuccdesign 'in doğum günüydü. Farklı şehirlerde yaşadığımız için ayrı ayrı kutladık. Gerçi o epey önceden başladı kutlamaya. magicpenbloger 'ın ona yaptığı doğum günü pastasını bloglarında boy boy gösterirlerken bende benim bir pasta yapanım bile yok diye sitem etmiştim onlara. Neyse ki benim bir tanecik aşkımda beni düşünmüş :)))


En önce kutlayan olmak için 27'si akşamı hediye işini de pasta işini de halletmiş. Geçen günlerden birinde aşermeninde etkisiyle canım Özsüt'ün pastasını istiyor diye sayıklamıştım kendi kendime. Oda canım benim akşam trafiğinde üşenmemiş, gitmiş sevdiğim iki çeşidini de almış gelmiş. İşin en ilginç yanı bu pastaların ben görmeden eve sokulup yemek sonrasına kadar saklanmasıydı. Eşimi kapıda ben karşıladım ama nasıl başardı bilmiyorum. Artık yaşlanıyorum galiba :)))) Yemek masasını toplayıp bir geldim salona üzerinde yanan mumlarla bana bakıyor pastacıklarım :))


Bunlarda hediyelerim. Yine konuşma arasında Okay Tiryakioğlu'nun Abdülhamid kitabını çok merak ettiğimi söylemiştim. Sağolsun canım eşim unutmamış, üstüne Yavuz'a hayranlığımıda göz önünde bulundurarak bana bu kitapları almış. Nasıl sevindim anlatamam. Hediyenin samimi ve içinde düşünce yatanını çok seviyorum. Aksi halde almış olmak için alınan hediyeler değeri ne olursa olsun bana pek de keyif vermiyor ne yalan söyleyim. Yeşil kazak da yeni akrabam, sevgili komşum Tuğbadan. Alttaki kırmızı tişörtte benim kendime hediyem. Severim arada kendimi ödüllendirmeyi :)))

Daha bitmedi tabi ki. Asuccdesign ve megicpenbloger'ın bana bir pasta borcu var. Burdan duyrulur :)))

4 yorum:

  1. Doğum günüz kutlu olsun, ailenizle birlikte mutlu sağlıklı yıllarınız olsun inşallah... hediyeler çok güzel düşünülmüş güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ayça :)

    YanıtlaSil
  3. hahaha istediğin pasta olsun yaparız ne demek... hediyelerine de bayıldım çok güzeller. özellikle pastalar ağız sulandırıcı güzellikte. ben de hediyemi hazırlıyorum. biraz uzun sürdü ama en yakın buluşmamıza hazır olur ;)) bilirsin elim biraz yavaştır :))

    YanıtlaSil
  4. hediyeye gerek yok pasta olsa yeter :))) öyle el emeği göz nuru çok değerli hediyeyi kabul edemem efendim. onu sen kullan :)) nasıl olsa sonra ben senden bişey isterim :)))

    YanıtlaSil