6 Nisan 2012 Cuma

Hayaller Hayaller Hayaller :)))

Bu günlerde gezegenler, güneş, ay yada ne bileyim yıldızlar falan koç burcuna açı mı yapıyor ne çok gergin, sıkkın ve mutsuzum. Bahardan olsa gerek öyle de bir yorgunluk var ki üstümde anlatamam. Ev üstüme üstüme geldiği halde kolumu kaldıracak halim olmadığından bir yerlerede gitmek istemiyor canım. İnanın giyinip çıkmak bile büyüyor gözümde. Buna rağmen bu gün internette dolaşırken bi fotoğaf gördüm ve vuruldum adeta. Eğer oraya gidecek olsaydım beş dakikada hazır olurdum inanın :))))


Hafta sonunu bu muhteşem yerde geçirdiğinizi düşünsenize bir, ne bahar yorgunluğu kalır insanda ne depresyon. Hayali bile rahatlatıyor insanı :))


Hadi orası olmadı burası da idare eder beni. Hiç yok demem yani :)) Neyse herkese iyi hafta sonları

2 yorum:

  1. şimdi buralardan birinde olmak vardı ya neyyssee.......

    YanıtlaSil