30 Haziran 2012 Cumartesi

Düğün Sezonunu Açmış Bulunmaktayız :))

Geçtiğimiz haftalarda eşimin kuzeninin sözüyle bu yılki söz-nişan-düğün sezonunu açmış bulunmaktaydık. Hazır sezonu açmışken arayıda açmayalım dedik ve geçtiğimiz hafta sonu bir aile dostumuzun düğün törenlerine katıldık.


Yaklaşık bir ay önce bu şık davetiyeyi almış ve katılımımızı bildirmiştik. Davetiye benim çok hoşuma gitti. Sade ve şık bir seçim olmuş. Krem rengin o sessiz güzelliğiyle dantelin asilliğinin dokusu çok uyuşmuş bence


Düğün Hilton Otelinde açık havada yapıldı. Masalar beyaz, mor, pembe güller ve şık mumlarla süslenmişti. Peçetelikler vs ayrıntılarda da mor ve tonları kullanılmıştı. Bu da düğünden bir kare.


Zaten ayrıntılarda güzelleşen bir davetti ama en çok bu ayrıntı hoşuma gitti. Hatta beni mestetti diyebilirim. Nikah şekeri yerine TEGV'e bağışta bulunmuşlar. Bu küçük defter konuklara düğünden kullanışlı bir hatıra olurken eğitimede destek verilmiş oldu.

Yeni çifti birkez de burdan kutluyorum. Düğünde ne giydiğimi, ne taktığımı bir başka yazıda anlatacağım artık. Zira asucc yazılarımın uzunluğundan ve sıkılıp okuyamadığından şikayet ediyor. Asucc taş geldi başına canım :))))

Sağlıkla ve huzurla kalın. Görüşmek üzere :))

5 yorum:

  1. =))) asucc nin taşını ben hemen ileticem ona... ya nikah şekeri yerine bu fikir çok güzel olmuş. çünkü bi süre sonra atılıyor. hiç bi faydası olmuyor. çok güzel yazı olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. hımmm bakıyorum ki beni çekiştirmişsiniz. yaa napıyım arkadaşlar bende görsel-uzamsal zeka baskın, napabilirim yani :)) görsel objeler beni daha çok cezbediyor.

    bu arada yazın çok güzel olmuş. özellikle TEGV ayrıntısına bayıldım. çok güzel düşünülmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al sana hem görsel hem kısa yazı :)))

      Sil
  3. Çok güzel bir fikirmiş bağışta bulunmak:)
    çekilişime beklerim ,sevgiler:)

    YanıtlaSil