15 Haziran 2012 Cuma

Yazlık Beyaz-Fuchsia Çanta


Beni bilenler bilir, fuchsia rengine bayılırım oldum olası. Kullanmayı da pek severim, gerek kıyafetlerde gerek aksesuarlarda. Beyazla fuchsianın uyumuna da diyecek yok doğusu. Bu iki rengin birlikteliğine olan hayranlığımla son yıllarda el işi aksesuarların son derece trend olması birleşince bu çanta çıktı ortaya. Ben çok severek kullanıyorum. Hele yaz akşamlarında uçuş uçuş kıyafetlerimi çok da güzel tamamlıyor. Eğer sizde böyle bir çantaya sahip olmak isterseniz ayrıntılar için yasminccshop  'u ziyaret edin.

Görüşmek üzere. Herkese iyi hafta sonraları :))

7 yorum:

  1. ellerine sağlık yasmin =) satışa sunulmadan sahip oldum ya ayrıcalıklı hissettim kendimi ve severek kullanıyorum çantanı teşekkürler... =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, güle güle kullan :))

      Sil
  2. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Hey, I just found your blog!! :)
    Such a lovely pochette!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    YanıtlaSil
  4. çok hoşş :)) takibimdesin sende beni takip edersen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil