14 Temmuz 2012 Cumartesi

Kızımın Bakım Seti

Sevgili kızımın (henüz bir adı yok) aramıza teşrifine az kaldı. Hazırlıkları yavaş yavaş tamamlanıyor. Tam bitti dedikçe de unutulan ayrıntılar çıkıyor ve alışverişlerin sonu gelmiyor.

Uzun zamandır bebeğimin öz bakımını yapabileceğimaksesuarların peşindeydim. Ama bir türlü beğenemedim. Çünkü hem kalteli olsun, hem birbiriyle takım olsun, hem estetik olsun, bütün bunların yanında da hepsini derli toplu taşıyabileceğim şekilde olsun istiyordum. Sonunda buldum :))



Mothercare de dolaşırken ilişti gözüme. Aslında ben orda başka bir set görmüştüm. bundan daha ayrıntılıydı diye hatırlıyorum. Tırnak temizleme fırçası falan vardı. O zaman henüz çok erken olduğu için almamıştım sonrada bulamadım. Başka bir markada da böyle set halinde rastlayamadım ne yazıkki.



İçinde tarağı, saç fırçası, diş fırçası, tırnak makası, törpüsü, burun aplikatörü, makası ve derecesi var. İlk etapta ihtiyaçlarımı karşılayacak diye umuyorum. Başka ihtiyaçlar oluştukçada ben alıp eklerim artık.


Evde yada seyahatlerde derli toplu muhafaza ediliyor olması hoşuma gitti. Hem düzen hemde hijyen için önemli çünkü, kapalı şekilde durması. Birde rengi pembe olsaydı iyiydi ama :)) Neyse her şeyi pembe zaten buda nazarlık olsun arada :)) Merak edenler içinse fiyatı 45tl. Hediye olarak da düşünülebilir.

Şİmdilik bu kadar. Başka cicilerde görüşmek üzere :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder