4 Ağustos 2012 Cumartesi

Kapı Süsü

Kızımın kapı süsü magicpenbloger teyzesinden geldi. Sen uğraşma ben halledeceğim demişti zaten. Şöyle yapıyorum böyle yapıyorum diye telefonda da anlatmıştı ama ben ortaya bu kadar şeker bir şey çıkacağını tahmin etmemiştim.


Fotoğrafta pek görünmüyor ama tüllerin üzerine minik minik nazar boncukları dikmiş.


Harflerle de tek tek el dikişi yaparak uğraşmış.


Leyleği de makinada kendisi yapmış. Bazı eklemelerde asucc yaptı. İkisininde ellerine sağlık. Çook severek kullanacağız.

Eğer sizde böyle bir kapı süsüne sahip olmak isterseniz magicpenbloger@hotmail.com asresinden yada blogu üzerinden görebileceğiniz twitter adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Görüşmek üzere :)


6 yorum:

  1. Harika olmuş bu ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim, magicpenblogerin ellerine sağlık :))

      Sil
  2. neler çıkıyor neler yapılıyor y şimdiki bebekler çoook şanslı :)) çok çok şirinmiş bu süs <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok şanslılar :)

      Sil