29 Ağustos 2012 Çarşamba

Kızımın Cicileri - Yelekler

Kızımın cicileri geleli epey oldu. Ama ben sizlerle yeni paylaşabiliyorum. Annem ve teyzeleri döktürmüş. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Sanırım kızımın okula başlayana kadar yelek, hırka, kazak gibi ihtiyaçları olmayacak :)) O kadar çok ki. Bazıları hazır ürünleri tercih ediyor ve el emeği ürünleri beğenmiyor. İkisininde yeri farklı tabi ama ben el emeği ürünleri daha güzel ve anlamlı buluyorum.






Bunlar annemin eserleri :))


Bunu da ben yıllar yıllar önce örgü örmeyi öğrenirken örmüştüm. Kim derdi ki bir gün kızım giyecek :))


Bu şeker yeleği de asucc teyzesi ördü. İtiraf etmem gerekir ki bunu bir arkadaşımızın kızı için örmüştü ve ulaştırmam için bana vermişti. Ama ben bir türlü ulaştıramayınca bebek büyüdü ve ben el koydum yeleğe :)) Ee bize kısmetmiş :))


Bu da sevdiğim bir ahbabımızın hediyesi. Bunada bayıldım. Pufidik pufidik :))



Bunlarda babanemizin hediyesi. İkisini de çok sevdim.

Başka cicilerde görüşmek üzere :))

2 yorum:

  1. sağlıklı güzel günlerde giysin inşallah:) en çok baştan dördüncüyü beğendim:)

    YanıtlaSil