18 Ağustos 2012 Cumartesi

Viaport Ganimetleri - 1

Malum yaz sonu indirimleri başladı. Bende doğumdan önce yürüyüş bahanesiyle son viaport turlarımı atmaya başladım. Hem evime yakın olduğu için hemde sürekli uygun alışveriş yapabildiğim için Viaport'u sık sık tercih ediyorum. Bunlarda son seferimden ganimetler :))


Bu atleti çok severek Koton'dan aldım. Fotoğrafta çok anlaşılmıyor ama önüne petek tülden fırfırlar yapılmış. Hem spor hem şık. Kullanım alanı çok geniş. Çok sevdim. Biran önce göbeksiz halime geri dönüp bu şekerliği giyebilmek için sabırsızlanıyorum.


Bu güzel boleroyu da Koton'dan aldım. Buna bayıldııımmm. Her fırsatta bir şeylere uydurmaya çalışıyorum.

İşte böyle, görüşmek üzere :))

4 yorum:

  1. ikisi de çok güzel parçalar ama ben bu boleroya bayıldımmmm :)))))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen takibe aldim.
    Sizide benimkine beklerim .
    http://komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizinkini takibe aldım. Güzel pylaşımlarda görüşürüz umarım :))

      Sil