20 Eylül 2012 Perşembe

Amigurumi Uyku Arkadaşı

Bu günlerde asucc ile beni bir amigurumi merakı sardı. Aslına bakarsanız kızıma bir uyku arkadaşı yapsak, nasıl yapsak, neden yapsak derken amigurumi geliverdi aklımıza. Hiç bilmiyoruz nasıl yapılır, çevremizde de bilen kimse yok. Fotoğraflara baka baka, internetten araştıra araştıra yaptık bir şeyler.


Bu şeker şeyler benim çok hoşuma gitti ve yapmaya karar verdim.




Pek benzemedi ama ilk deneme için idare eder. Gözleri için öyle orjinal vidalı gözlerimiz falan yoktu. Bende fransız düğümü ne güne duruyor dedim, ağzını gözünü işledim. İşte böyle. Bilenler varsa daha güzel şeyler yapabilmem için vereceğiniz akılları bekliyorum.

Görüşmek üzere :))

7 yorum:

  1. ben yeni yeni denk geliyorum bu cici oyuncaklarla :) ya da adını yeni duydum. çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. AMA BUNLAR ÇOK TATLIIIIIIIIIII VEEE TAM BENLİK TOSBAĞALAR :) İLK İKİLİ EŞLİ OLANLARA BAYILDIMM.SİZİNKİLERDE GAYET GÜZEL OLMUŞ BENCE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek beceremedim orijinali gibi olmadılar ama ilk deneme için idare eder :))

      Sil
    2. bence gayet hoş olmuş ellerinize becerinize sağlık

      Sil
  4. bence harika olmuşlar nasıl yaptığınızı da anlatsaydınız keşke çok güzel olmuş yapasım geldi :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. bence harika olmuşlar keşke nasıl yaptığınızı da anlatsaydınız çok beğendimm.elinize sağlık

    YanıtlaSil