5 Eylül 2012 Çarşamba

Kızımın Cicileri - Hırkalar

Kızımın cicileri serisine annemin el emeği göz nuru hırkalarıyla devam ediyorum. Anneciğimin ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş.




Bunlar bereli takımlar. Patikleride var. Kızımı serin havalarda sıcacık sıcacık gezdireceğim.


Bu hırkaya bayıldım. Fotoğrafta kırmızı gibi görünüyor ama rengi nar çiçeği. Annem hırkayı ördü bende kalplerini işledim. Annem düğmelerini de elinde yaptı. Plastik düğmenin vereceği havadan daha güzel bir hava verdi bence, çok sevdim



Bunlarda tekli hırkalar.


Bu da kızımın maviş kazağı. "Bu kızın her şeyi mi pembe kırmızı olacak" diye isyan eden annem araya birde mavi atmış :))


Bu hırkayı da ben ördüm. asucc teyzesi de astar geçirdi. Minicik oldu. Sonbaharda giydireceğim hemen :))

Bunların hepsinin giyilmiş halinin fotoğraflarınıda koyarım inş :)))

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder