8 Eylül 2012 Cumartesi

Magicpenbloger'ın Kek Tarifi

Son zamanlarda artan enerji ihtiyacımdan mıdır nedir kendimi yemeye içmeye verdim. Bu yemeler içmeler meyve, sebze olsa neyse hep pasta börek istiyor canım. Yüksek şekerimden dolayı yaptığım diyetin patlamarı bunlar :))

Hamur işlerini yemek istiyorum istemesine de bu sıcaklarda her gün bir yumurta yiyince alerjide kaçınılmaz oldu. Her yerim kırmızı leke doldu. Bu nedenle diğer yediklerimi de içinde az yumurta olanlardan seçmeye çalışıyorum. Bu sıralar en çok tercih ettiğim de magicpenbloger 'ın kek tarifi. Hem yumurtası az hemde çok güzel oluyor.


İşte tarifi:

* 1 yumurta
* 4 yemek kaşığı şeker
* 1 çimdik tuz
Bu üçünü iyice çırpıp kabartıyorsunuz
* 1.5 çay fincanı süt
* yarım çay fincanı sıvı yağ
* 1 paket kabartma tozu
* 1 çay kaşığı karbonat
* 1 paket vanilya
* 2.5 su bardağı un
* İstenilen miktarda kakao


Benim kakaom yoktu. Bende bir miktar meyve kurusu ve ceviz koydum. Benimki magicpenblogerınki kadar güzel olmuyor ama yinede çook güzel :)) Magicpenbloger burada bu kekin başka bir versiyonunu ve püs noktalarını anlatmış. Bu keki deneyecek olursanız bir göz atın derim.

Denerseniz şimdiden afiyet olsun. Görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder