18 Ekim 2012 Perşembe

Aylin Zeynep Dünyaya Teşrif Etti


Merhaba sevgili takipçiler. Nasılsınız, neler yapmaktasınız, keyifler nasıl görüşmeyeli?  Kendimi ilkokuldaki ödev mektuplardan birini yazar gibi hissettim yaptığım girişten :)) Bloga uzun zamandır yazmayınca heyecan yaptım, nerden nasıl başlayacağımı bilemedim. Siz son yayın tarihine bakmayın. İtiraf etmem gerekir ki yaklaşık son on yayın yani Temmuz sonlarından buyana otomatik yayınları okumaktasınız. Şu an itirafımdan dolayı utanmaktayım ama duygumu ifade edecek sembol bulamadım :) 
 
 
Ama bütün bunlar için geçerli bir sebebim var. 18 Ağustos sabahı saat 5:30'da yani ramazan bayramının arefe sabahı kızım Aylin Zeynep dünyaya geldi. Meraklı ve heyecanlı bekleyişim son buldu ve güzel yavrumu kucağıma aldım. Anne olanlar bilirler, duygularımı ifade edecek kelime yok ama siz tahmin edersiniz anlatabilseydim neler söyleyeceğimi :) 

Hamilelik ve doğum sürecinde yanımda olan bir dizi insana teşekkürü bir borç bilirim :))
 
Öncelikle eşim her aşamada bana sonsuz destek oldu. Her şartta, her kaprisimde içinde olduğum psikolojinin son derece farkında olarak hareket etti. Bu kadar anlayışlı olduğu için ona bir kez de burdan teşekkür ediyorum.

Sevgili ailem annem, babam, kardeşlerim... Her aşamada son derece yardımcı oldular. Hamileliğimin son döneminde de lohusalığımda da artık tavana vurmuş nemrutluğumu bir kere bile beni bozmadan çektiler. Annem bütün çemkirmelerimi görmezden geldi, Asu ve Merve delidir ne yapsa yeridir dedi beni idare etti. Babam iki ay yalnız yaşadı gıkını bile çıkarmadı. Canın sağolsun dedi. Canım ailem size de sonsuz teşekkürler. Siz benim en büyük zenginliğimsiniz.

Benim birbirinden tatlı arkadaşlarım... Hamileliğimde de doğum sırasında da sonrasında da beni hiç yalnız bırakmadılar. Acımı da mutluluğumu da benimle birlikte yaşadılar. Özellikle İpek -benim canım arkadaşım- ve diğer bütün arkadaşlarım. Sizleri seviyorum, iyi ki varsınız.

Veeee tabiki doktorlarım. Başkent Üniversitesi Hastanesi İstanbul şubesinin en tatlı doktoru Güldeniz Desteli... Dokuz ay boyunca ve öncesinde doktordan öte bir abla sıcaklığıyla ilgilendi benimle. Hamilelik hassasiyetiyle on defa sorduğum en saçma sorulara bile büyük bir sabır ve soğuk kanlılıkla cevap verdi. Ne yalan söyleyeyim ben olsam kendime tahammül edemezdim :) ne yazık ki doğumu birlikte yapmak nasip olmadı. İzne çıkacağı tarihin son saatlerine kadar bekledik ama inatçı kızım iki gün sonra doğmayı tercih etti :) Kızımın doğumunu Türkan Hanım yaptırdı. Başta Güldeniz Hanım olmadığı için çok tedirgin olmuştum. Ama daha ilk muayenede tedirginliğimin çok yersiz olduğunu anladım. O kadar tatlı, güleryüzlü ve pozitif enerji saçan bir hâli var ki bir insan normal doğum esnasında başka ne isteyebilir. Güldeniz Hanım'a ve Türkan Hanım'a sonsuz teşekkürler, sizi çok seviyorum. Tabi doğum ekibini ebeyi, hemşireleri, bütün doğum ekibini unutmamak lazım. Hepsinin verdiği pozitif enerji ve gösterdikleri ilgi doğum maceramın güzel bir anı olmasını sağladı bende. Başkent Üniversitesi Hastanesi'nin Kadın Doğum bölümü  doktor ve hemşirelerine, doğum ekibine, doğum sonrası ben ve kızımla ilgilenen bütün personele sonsuz teşekkürler. 

Doğum sonrası mutluluğumuzu bizimle paylaşan paylaşmayın bizimle birlikte sevinen sevinmeyen yanımızda olan olmayan bütün dostlara teşekkürler. Hepiniz hayatımızda bir değersiniz. İyinizde kötünüzde....

Ve evet sevgili takipçi, bu uzun yazıyı okuyup mutluluğuma ortak olduğun için sanada çok teşekkürler. Sen de iyi ki varsın :))

Huzurlarla kalın...

2 yorum:

  1. Ahhh canım bebeğimiz Aylin Zeynebimiz namı-değer tombalak tosbağam; iyiki geldi dünyaya. Annesinin-babasının-bizlerin şekeri, iyiki bu huzuru, mutluluğu tatmamıza vesile oldu. Aşkların en büyüğünü yaşattı bize cennet kokulu elleriyle. Rabbim meleğime hayırlı, sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarılı bir hayat nasip etsin. Rabbimin yolunda peygamber efendimizin ahlakıyla ilerlemek nasip olsun ona tüm ömrü boyunca. Acısını hiç bir zaman görmesin onu seven gözler. O melek yüzü her daim gülsün anneciği, babacığı ve bizler ile birlikte...

    YanıtlaSil