27 Ekim 2012 Cumartesi

Kuzuuuuumm İyi ki Doğduuuunn

Biliyorum bu yazıyı sabah yazmalıydım ama malum hem bayram hem çocuk geç kaldım.

Bu gün benim için çook önemli birinin doğum günü. Bitanecik kuzenimin...

O benim için çok önemli çünkü bundan tam dokuz yıl önce bana açtığı kol İstanbulun bana yabancı bir şehirden çok bir yuva olmasında çok önemli bir adım. Beni nasıl karşıladığı, beni ilk nasıl kucakladığı hala ilk günki gibi aklımda. İlk kez yalnız kalacak olmanın ürkekliği, yabancı bir şehirde olmanın dayanılmaz yalnızlık hissi içinde nasıl da iyi nasıl da ilaç gibi gelmişti.

Evet kuzendik, babamın kuzeninin kızıydı. Evet yakın akrabaydık ama 18 yıl uzak şehirlerde yaşamış yılda bir kaç gün birbirini gören iki akrabaydık sadece. Ben canım Ayşenurumla tanışmamı 2003 kabul ederim hep.

O istanbulda hep bir kardeş oldu bana, üçüncü bir kardeş. Rahmetli amcam babalık yaptı, yengem annelik, hala da yapıyor sağolsun. Sıcak bir yuva oldular bana. kalbimde üçünün de yerleri o kadar derin ki anlatamam.

Dün konuştuğumuzda 'hala beni arıyorsan seviyorsun' dedinya canım benim. Biz yıllarca da görüşmesek, ömür boyunca da görmesem seni kalbimde yerin apayrı biliyorsun. Sana karşı durup durup çıkışlarımın sebebi hep özlemden, eski güzel günlerimizin özleminden. O kadar özlüyorum ki seni ve yakın olduğumuz günlerimizi bazan aklıma geliyor kalbim cız ediyor :(  Ne kadar sitem etsem, ne kadar küstüm desem, ne kadar kızsam sana kalbim kızamaz uzak olamaz hepsi dilimde. İnsan kardeşinden ne kadar uzak olur, işte bende senden o kadar uzak olurum, sen nerde olursan ol, ne kadar uzakta olursan ol, benden ne kadar uzakta olmak istersen iste....

Benim kuzenim, dostum, arkadaşım, sırdaşım, uzun yıllar yoldaşım, dertdaşım, ağlama duvarım, İstanbuldaki sıcak yuvam, güzel yüzlü, güzel kalpli kuzenim.... İyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki benim kuzenimsin. Seni çoooookk çooookkk seviyorum. Sevdiklerinle dilediğince bir ömür sür inş



3 yorum:

  1. kıskandım :) kıymeti bilinmeli bu bağların çok samimi çok güzel :)

    YanıtlaSil