7 Aralık 2012 Cuma

Havuç Topları

Yağmurlu ve karanlık bir İstanbul gününden daha merhaba. Hava o kadar depresifki günlerdir, içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Her şey ertelenin dürüyor. Mesela şu an kızımı yıkamam gerekiyor ama ben burda oyalanıyorum :) Bu sabah bir anlık da olsa içime bir heves geldi ve havuç topları yaptım. İtiraf etmem gerekir ki bu hevesi komşulardan gelen ve geri götürülmesi gereken tabaklar tetikledi :)



Efendim gel gelelim nasıl yaptığıma. Beş adet havucu rendeledim. Bir bardak şeker ve bir bardak suyla hafif sulu kalacak şekilde pişirdim. Pötibör bisküvileri, çekilmiş cevizleri ve pişirdiğim havuçları yoğurup şekillendirdim. Aslında dışı Hindistan cevizi ile süsleniyor ama ben son zamanlarda sadece zorunlu beslenmem için mutfağa girdiğimden bittiğini farketmemişim. Bende Türk ceviziyle süsleyiverdim :)) İşde böyle.

Görüşmek üzere. Huzurla kalın.

3 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, çok güzel gözüküyorlar. Bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil