27 Aralık 2012 Perşembe

Yeni Yıl Hediyeleri LÖSEVden

Merhabalar;

Son zamanlarda pek yazmıyorum. Aslında önceden hazırlanmış ve taslaklarda bekleyen bir çok yazı var ama içimden gelmiyor. Büyük bir hevesle hazırladığım bayram ve kızımın mevlütüyle ilgili yazılar vardı ama yaşadığımız üzüntü her şeyi anlamsız kıldı. Şimdilik hiç bir şey yapmadan öylece bekliyorum :(

Suskunluğumda hayırlı bir şeyle virgül koyayım dedim. Malumunuz yılbaşı yaklaşıyor ve herkes birbirine hediyeler alıyor. Ben kimseye hediye almıyorum. Sadece bu seneye özel bir durum değil. Yeniyıl hediyesi almak adetim değildir. Ama alanlar için ufak bir hatırlatma yapmak istedim.

Yeni yıl hediyelerinizi LÖSEVden seçerseniz sevdiklerinizi mutlu ederken umut bekleyen yavrucuklarımızın da yüzünü güldürmüş olursunuz. Hemde yeni yıla yaptığınız güzelliğin vereceği motivasyonla başlarsınız.

Haydi o zaman "Yeni yıl hediyeleri LÖSEV den" diyelim.

Mutlu, sağlıklı, huzurlu ve sevdiklerinizle güzel bir yıl diliyorum.

1 yorum:

  1. çok güzel bi düşünce keşke daha önceden haberim olsaydı.(

    YanıtlaSil