6 Ocak 2013 Pazar

Magicpenbloger'ın Doğum Günüüüüü

Bu gün Magicpenbloger'ın doğum günü. Ama kendisi sınavda :)))) kendisi benim kardeşim olur ama daha önceki yıllar gibi uzak olduğumuz için hediye falan veremedim. Bende burdan bi güzellik yapayım dedim kendisine. İyiki doğmuşsun küçük (!) kardeşim :))))) mutlu yıllaaaaaaarrrrrr



Ama kötü bir haberim var canım yaşlanıyosuuuuuuunnnnn 20 oldun yaaaa bundan sonrası kolayca akaaaarrrr gider. Tecrübe konuşuyor. Hahhahaaaaa kötüyüm ben kötüyüüüüüüümmmm

Şaka şaka iyiki doğduuuun. Uzun, güzel, musmutlu, dilediğin gibi bir hayatın olur umarım. Benim ağzım laf yapmaz pek bilirsin anladın sen neler neler demek istediğimi. Haydin görüşürüüüüzz



2 yorum:

  1. ben de kutluyorum küçük(!) kardeşimin doğum gününü. yaş 20 oldu da işler ha bire artacak. yani pek sevinme diye bir uyarı benimkisi de :)) hahaha ben de mi kötüyüm neee :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ikinizede canlarııımmm =) iyiki varsınız. en kötü günümüz böyle olsun =)

      Sil