12 Ocak 2013 Cumartesi

İlk Ateş İlk Telaş

Merhabalar;

O kadar uzun zamandır bir şeyler yazmıyorum ki nasıl başlayacağımı bilemedim :)

Umarım herkesin yeni yılı güzel başlamıştır. Bizim için bol hareketli ve sağlık sorunlarıyla başladı. Malum yılbaşı tatili salı gündü. Eşimin şirketi de pazartesiyi tatil edince bizde düştük memleket yollarına. Yıllar var ki bende yılbaşını ailemle memleketimde geçirmedim. Bu sebeptendir ki fikir bana da cazip geldi. Aslında Aylin Zeynep yollara alışkın bir çocuk. Daha iki aylıkken ikibin kilometreden fazla yol yaptı. İşde bende tam olarak bu cümleye güvendim. Ama bir ayrıntıyı atladım. Zeynep artık 4.5 aylık ve pusetinde oturmak istemiyor. Güvenli olmayacağını düşündüğüm için kucağıma almak istemediğimde de bas bas bağırıyor. Bu nedenle benzin almak için durduğumuzda bir kaç defa arabadan indirdim. Hava değişikliği de malum. Çarşamba günüde yıkadığım için gece sıkı sıkı giydirdim yatırdım. Gece kalktığımda el süremiyordum yavrucuğuma. Bir ölçtüm ateşini 39.3 Aklım gitti o an. Acemilik ya ne yapacağımızı bilemedik. Gecenin ikisi apar topar hastaneye. Bir fitil verdiler yarım saatte düştü. Ertesi gün tekrar yükseldi. Doktordu tahlillerdi derken iki gün çocuk sağlığı bölümünün demirbaşı olduk. Allah'tan bir şey çıkmadı. Ama üzüntü koşuşturma derken ben kaptım hapı. Bir haftadır gribim. E dolayısıyla bebişimde benim yüzümden bitkin. Anlayacağınız sürünüyoruz :)

Gel gelelim ikinci konuya :))) Efendim ben Zeynep'i akşam sekizde yatırıyorum dokuza doğru uyuyor meleğim. Ben de eğer yarın için yemeğimi ayarlamışsam, ütüydü zırttı bırttı işlerim yoksa kendime biraz zaman ayırıyorum. Yada ayırıyormuş gibi yapıyorum diyelim. Tam bir çayımı kahvemi elime alıp  bi kitabımı okuyacağım tv seyredeceğim ama yok bi ses mi duydum, yoksa uyandı mı, ayy dur bi bakışta geleyim derken bütün gecem koridorda geçiyor. Daha önce telsiz almak istemiyordum çünkü gözümle görmeden rahat edemiyordum. Acayip şekilde pinpirikli hale geldim. Başka bir yazıda anlatırım bu konuyu şimdi girersem çıkamam. Ama bu hastalıklar vesile oldu ve geleneksel koridor turlarıma bir son vermem gerektiğine karar kıldım. E-bebek.com dan tıklarsanız göreceğiniz modeli satın aldım. 3'ünde saat 23 gibi sipariş verdim ve 5inde öğlen elimdeydi. Ayrıca kargo takibim konusunda bir sorun yaşadım onada hemen cevap verdiler. Çok memnun kaldım. Telsize gelince. Şimdiye kadar almadığıma yanarım. Hassasiyeti yükselttim nefes alıp verdiğini bile duyuyorum. Hareketler artınca uyanmadan duruma el koyuyorum. Çok memnunum tavsiye ederim :))





Bu oyuncağı adı çıngıraklı kız olur :)) kızımın kendinden 21 gün küçük arkadaşı Ecem hediye getirdi. Kendisi çok yakın dostlarımızın 4 aylık kızı olur. Bir görseniz çoook şeker. İlk bakışta anlamsız bir oyuncak gibi duruyor. Kutu kısmı be kanatlarının ses çıkarması çok ilgisini çekti kızımın. Ayrıca çiçeğinide ekip etinden sütünden faydalanıyor. Özellikle dışarda çok işe yarıyor. Pusete tutturunca yere de atamıyor. Bunuda tavsiye ederim :))) Yazının başlığı tavsiyeler olmalıymış. Neyse bizden bu kadar şimdilik.

Sağlıcakla kalın. Görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. bana kalırsa güzel bir başlangıç oldu. devamının gelmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş devamını dilerim o zaman :))

      Sil