14 Şubat 2013 Perşembe

Bana Göre Aşk Başka Artık

Yirmiyedi yaşındayım. Şimdiye kadar hiç sevgililer günü kutlamadım ben. Çünkü öyle sevgililer günü kutlayacak bir sevgilim falan olmadı. Dolayısıyla kalp yastıklarım, üzerinde seni seviyorum yazan ayılarım falan da olmadı hiç :) İlk defa sevgililer gününde çiçek aldığımda nişanlıydım mesela. Onda da bir hafta önceden dalgasını geçmeye başlamıştım. Tüketim çılgınlığı günü olduğundan girip liseli işi olduğundan çıkmıştım. Çenem durmaz ki adamın bişey yapacağı varsa da soğuttum anlayacağınız. Zaten özel gün kutlamaya pek meraklı biri olmadığını göz önünde bulunduracak olursak benim çeneme karşılık insaflı bile davranmış :))

Bunun yanında duygularını çok uç noktalarda yaşayan bir insanım ben. Hüzünlerim de büyüktür benim sevinçlerimde. Kocaman aşklarım oldu benim mesela. Aileme duyduğum aşk, okuluma duyduğum, sonra İstanbul'a duyduğum aşk, kitaplarıma, cümlelere, şiirlere, Attila İlhan'a mesela, kumaşlara, renklere....Aşkımın en son sürümü kocama duyduğum aşk.

Aşk dedim bir çok şeye bilmeden, sevgi dedim, tutku dedim. Onsuz yaşamamam dediğim şeyler oldu. Taki kendi canımı, kendi kanımı kucağıma alana kokusunu içime çekene kadar. Bu yıl sevgililer günü bütün yıllardan anlamlı benim için. Çünkü bu yıl bütün yıllardan daha çok sevgiyle, aşkla, tutkuya dolu kalbim. Minik Zeynep'imle dolu bütün hücrelerim. Altı aydır her gün sevgi günü benim için.

Sevgililer gününüz kutlu olsun

1 yorum: