9 Şubat 2013 Cumartesi

Gece Nöbeti Karikatürü

'İlk ateş ilk telaş' başlığıyla Aylin Zeynep'in ilk ateşlenme macerasını yazmıştım. Bu akşamda maceranın diğer serilerini yazıyoruz. Yine ateşi 39. Ama bu akşam 37.5'dayken yakaladım. Yakaladım yakalamasına da pek bir anlamı olmadı. Hemen calpol verdim ama çıkmasına engel olamadım. Baktık 38.5'i gördük hemen doktora koştuk. Allah'tan kan tahlilinde bir şey çıkmadı. Dün gece babası hastalanıp ateşlenmişti ondan geçtiğini düşünüyoruz. Ben de şimdi oturdum saatin üç olmasını ve fitil verebilmeyi bekliyorum elimde ıslak havlularla. Beklerken de uyuyup kalma riskini ortadan kaldırmak için bir nöbet yazısı yazayım dedim. Dün gece ve bu gecenin tatsızlığına inat, günlerdir eşimle birbirimize söyleyip söyleyip güldüğümüz bir karikatürü paylaşmak istedim. Kim yaptıysa yapmış ve bizim evin hallerinden bir kareyi çizivermiş :)) Açılay tarzıyla şöyle dolu dolu bir 'mizahına sağlık' diyelim ve aradan çekilelim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder