25 Şubat 2013 Pazartesi

Kriiiiiiiiiizzzzz...Size Bir Sorum Olacak

Eyy blog alemi kriiiiiiiiiizzzzzz.......size bir sorum olacak....!!

Sizin evinize gelecek olan bir misafir geleceğini, size değilde evinizde misafir olan birine bildirirse sizde buna sinir olur musunuz? Yoksa bir ben miyim buna takan?

Olayı biraz daha açayım. Birinin annesi bebeğimi görmeye gelmek istiyormuş. Ben de aynı ortamdayken gitmiş kayınvalideme "annemler bu hafta içi birgün Zeynep'i görmeye gelmek istiyorlar ne gün gelsinler" diyor. Kayınvalidem de sağolsun "ben bilmiyorum Yasemin'e soralım" deyip bana soruyor. Arkasından yine kayınvalideme dönüp gelecek misafirin kimler olduğu bilgisini veriyor bana sen kimsin der gibi. Tamam kayınvalidem misafir sayılmaz ama ev sahibi olan ben varken ortamda, bana soylenmemesi uygun mu sizce. O kadar üzüldüm o kadar takıldım ki anlatamam. Üstelik bu aynı insan tarafından bana yapılan ilk saygısızlık değil.

Şimdi işin içinden çıkamadığım bir durum var. Bu ilk saygısızlık olmadığı için ben mi fazla takıldım yoksa takılmakta yerden göğe kadar haklımıyım? Psikolojim allak bullak oldu son günlerde bu tip insanlar yüzünden. Şu an hissettiğim tek şey bunu birileriyle paylaşırsam hafifleyecek olması ve fikir almak istememdi, yapıyorum.

Belki bu yazdıklarımı görecekler, belki kızacaklar, belki başıma daha büyük problemler açılacak ama bunu yazıyor olmakta yerden göğe kadar haklı olduğumu düşünüyorum şu an. Ya sizce? Haydin blog alemi, allak bullak psikolojime bi el atın. İşin eğrisi doğrusu hakkında farklı bi gözden yardım edin, akıl verin

6 yorum:

  1. bence çok haklısın canım kızmakla bende olsam aynen senin düşündüğün gibi düşünürdüm. Ama bence hiç kafana takma oda onun terbiyesizliği diye düşün.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Aman fasülye kendini nimetten sayıyo oda kendini insandan. sende ona takılma. oda sinirin bozulsun diye yapmış belliki.

    YanıtlaSil
  3. bunu yapan kiişinin görgüsüzlüğü bence, eğer bunu sevdiğim değer verdiğim biri yapsa üzülürdüm ama önemsiz birisi yapsa pek takmazdım.
    illa da sinir oldum diyorsan o güne hastahaneye götür bebeğini evde olma, o da bir daha ki sefere evin hanımına sorması gerektiğini anlasın. gelsin kayın validenle otursun kös kös :)

    YanıtlaSil
  4. Bir kere bu sonuna kadar saygısızlık. İslamiyette bile var bu.

    Bana da en çok çağırdığım grubun peşine takılıp gelenler olur. Ben belli bir sayı kişi çağırmışım masamı, yiyeceğimi ona göre ayarlamışım. Yok ille o gelcek ya. Aslında sana sorması gerekiyor. Dedim ya islamiyette bile var diye.
    Ev sahibinin haberi olmadan ne misafirliğe gidiliyor nede ona misafir götürülüyor.

    Annen bile olsa kayınvalden bile olsa sana habersiz misafir getiremez. Kaldı ki onların bile haber v ermesi gerekiyor. Arasın seni gelmek istiyoruz desin.
    Çok mu zor :(

    Ben artık hafta veriyorum. Önümüzdeki hafta hangi gün müsaitsen şu şu şu arkadaş sana geleceğiz diye.
    Hele de bebek görmek ise yiyeceğimizi de biz götürüyoruz
    :D

    Kolay gelsin canım sana da

    YanıtlaSil
  5. saygısızlık yapılmış..
    tamda söyledğin gibi senkimsinki der gibi seni tanımıorum tavrında bi konuşma yapmış :(
    ben olsam bahane bulur evime davet almazdım onu
    birdaha derse birdaha almazdım
    öyle öyle anlardı
    böyle insanlar yüzünden rahatsız olucama evime almam daha iyi :(

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler kızlar , sürersiniz :))

    YanıtlaSil