18 Nisan 2013 Perşembe

Etsy de Dükkan Açtım Dostlar, Bi Çayımızı İçmeye Bekleriz :))

Merhabalar;

Uzun zamandır yokum, özledim yazmayı. Aslında yazıyorum ama bloga değil. Bahardanmıdır bilmem biraz iç dünyama döndüm son zamanlarda. Bir de yorgunluk, bezginlik ki sormayın. Kolumu kaldırmayı canım istemiyor. Son günlerin yoğunluğu da işin içine girince blog falan hayal oldu. Şimdi yazmaya başladığımda farkettim ki ben herkesi birden mutlu etmeye çalışırken kendi kaybolanlardanım.

Bunun yanında dün blogda son üç dört sayfaya baktım, baktım ki ne göreyim ben hep yemek tarifi falan vermişim. Baştan takip etmeyen, öylesine girip bakan biri der ki bu bir tarif blogu. Yok sayın takipçi, böyle bir durum yok. Burası tamamen kışı "varlığım Zeynep'in varlığına armağan olsun" modunda geçiren taze bir annenin blogudur. Tamam yemek yapmayı bilirim ama öyle tarif verecek ustalıkta falan değil. Üstatlara ayıp olmasın. Kışın küçük bir bebekle evden çıkamayıp sosyal hayattan sıyrılınca kendimi yemek yapmaya, e yazacak mevzu bulamayıncada bunları yazmaya başladım o kadar :)))

Gelgelelim son zamanlarda neler yaptığıma. Evet blogu çok boşladım çünkü son günlerde etsy'ye sardım. Bilenler biliyor zaten de bilmeyenler için etsy bildiğim kadarıyla Amerikan kaynaklı bizim pasaj'a benzer bir site. Ama tabi çok daha profesyonel ve dünya çapında. Dünyanın dört tarafından insanlar el emeği ve vintage ürünleri satıyor. Ben de uzun zamandır üyeyim. Fakat satma eylemine henüz başlamamıştım. Geçtiğimiz kış bir ürün ekleyerek deneme yaptım sonrada unutup gittim. Bu sefer zeynep den vakit bulduğum kadarıyla daha da ciddiye alıyorum. Ama bir sürü eksik var daha. Banner hazırlanacak, tanıtım yazıları yazılacak, kendimi tanıtma faaliyetlerine girişilecek. Yani daha çok iş var :)







Daha önce yasminccshop da gördüğünüz ürünler orda da var. Ama yeni olan bu fotoğraftaki kendi tasarımım eldivenler. Devamı gelecek. Çalışmalarım sürüyor. Bir çok kişi gördü, hediye ettiklerim oldu, çok beğenildi. Bakalım etsy'deki durumu ne olacak.

Merak edenler yasmincc.etsy.com adresinden daha yeni yeni şekillenmekde olan dükkanımı ziyaret edebilirler. Yasminccshop da ürünlerime yorum yazabilirler. Ben de bunlara sahip olmak istiyorum derlerse Türkiye için başka bir fiyat da yardımcı olurum :)) yasminccblog@hotmail.com adresine mail atabilirler.

Görüşmek üzere, huzurla kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder