3 Nisan 2013 Çarşamba

Anne - Kız Mevlit Kıyafetimiz

Bu akşam ev ahalisi Cimbomumun maçını izlemeye gitti. Bense Aylin Zeynep'i uyutmak için evde kaldım. Şimdilik uyudu gibi. Son günlerde uyku problemi yaşıyoruz. Gece bir saatte altı-yedi defa kalktığı oluyor. İsyanlardayım :(( Bu yazıyı da kaç kere bölecek merak ediyorum.

Aylin Zeynep uyumuşken ben de biraz bloguma göz atayım dedim. Taslaklarda ne var ne yok diye bakarken Kurban bayramı dönüşü büyük bir heyecanla hazırladığım Zeynep'in mevlit yazısına rastladım. Mevlitten tam bir hafta sonra yaşadığımız üzüntü malum. O üzüntüyle unutulup gitti o güzel günler de, onları paylaşmak da. O yazının tamamını değil ama bir kısmını paylaşmak bu güne kısmetmiş.

Rahmetli Ali Babam memleketimizde kurban bayramının son günü Zeynep için bir Mevlit yaptı. Bir salonda yaklaşık 100-150 konuğun katılımıyla Zeynep'imize güzel dualar edildi. O telaşla kimse davetin ayrıntılarını fotoğraflamamış. Bunu sonradan anladık :)) Mevlitten geriye kalan tek ayrıntı kıyafetlerimiz oldu :))


Doğumdan çok önce aslında karar vermiştim bebişime ne giydireceğime. Kızımla takım giyinmek konusunda da ısrarlıydım. Bebişim tütü giymeliydi, pırıltılı bir hırkası olmalıydı, kelebek kadar narin olduğu için kanatları olup onu simgelemeliydi. Derken böyle bir şey çıktı ortaya. Bolero anneciğimin ellerinden çıktı yine :)


Bende kızımla takım giymeliyim ısrarlarım sürünce böyle masaldan fırlamış gibi dolaştım ortalarda. Siz ne düşünürsünüz bilmiyorum ama ben çok eğlendim. 

Her ne kadar çok önceden ne giyeceğimizi kafamda tasarlamış olsamda doğumdan önce bunları dikmem ölçüler ortada olmadığı için imkansızdı :) Doğumdan sonra da lohusa halimle altından kalkamazdım. E tabiki ne oldu Asuccdesign 'e düştü iş. Sağolsun bütün hayallerimi fazlasıyla hayata geçirdi. Yoruldu ama değdi. Kendisini Facebook sayfasından da takip edebilirsiniz. Gerçi şu anda işini Kastamonu'da sürdürüyor ama siparişlerin durumuna göre belli dönemlerde istanbula da geliyor.

Sevgili takipçi, bana güzel anılarımı seninle paylaşma fırsatı verdiğin için teşekkürler :))

Not: Yazı Zeynep tarafından tam dört kere bölündü. İmla hatası, cümle düşüklüğü, konudan konuya geçiş, yazının gidişatında yada mantığında bir yamukluk varsa lütfen kusura bakmayın. Kontrol için okuyamıyorum. Çünkü yayınla butonuna bastım bastım, basmadım bir daha öyle bir şansım olmayabilir :))

Haydi ben kaçtım. Görüşmek üzere

2 yorum:

  1. bir kız annesş olarak çok çok keyifle okudum..elbiselerde harikalar..

    YanıtlaSil