29 Nisan 2013 Pazartesi

Bahar Gelmiş Hoş Gelmiş

Bahar (yoksa yaz mı demeliyim bilemedim) hoş geldi, içimize neşe getirdi :)) 

Malum geçtiğimiz hafta salı günü Bayram nedeniyle tatildi. Bizde bu tatili fırsat bilip pazartesiyi de tatil ilan ettik, hafta sonuyla da birleşince hoooooppp düştük yollara. Ailemi yılbaşından beri görmüyordum. Benim için tam bir Bayram oldu anlayacağınız. Çocuklar gibi şendim :))


Bahar gelmiş gelmesine de İstanbul'un gel gitli havasında bir apartman dairesine sıkışınca bu gelişten benim haberim olmamış. Evimizin bahçesindeki elma ağacı çiçek açmış. Yıllar var ki çiçek açmış bir elma ağacı görmemiştim. Bu görüntü beni çoşturdu :))


Annemin hercaillerine bir bakın, ne güzeller değil mi?

Bunlar kısa tatilimden instagram da paylaştığım fotoğraflar. Dilerseniz beni orda yasmincc_ isminden takip edebilirsiniz

NOT: Daha anlatacak çok şey, göstereceğim çok fotoğraf vardı yalnız fotoları bloger uygulamadan yükleyip düzenlemeleri safariden yaptığım için yazdıklarım 3-4 kere silindi. Aynı cümleleri tekrar tekrar yazmak sıktı beni şu an. İpadden rahatlıkla foto yükleyip, düzenlemelerini yapıp bir şeyler yazabileceğim bir kolaylık arıyorum. Bu işe bir çözüm bulan varsa lütfen paylaşsın benimle.

Görüşmek üzere, huzurla kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder