16 Nisan 2013 Salı

LC Waikiki Reklamının Bana Düşündürdükleri :))

Şüphesiz ki son günlerin en çok konuşulan reklamını LC Waikiki yaptı. Son yıllarda LC Waikiki reklam vermiyormuydu yoksa benim mi dikkatimi çekmiyordu bilmiyorum. Ama bu sefer uzun uzun reklam vererek paraya da kıymış, konuşulan bir reklam yaparak da dikkatleri üzerine çekmiş görünüyor. Pek çok blogda da "Mehmet Günsür ve Gülse Birsel LC Waikiki'nin Reklam Yüzü Oldu!" başlığıyla yazılar yazılarak reklam kampanyası internet ortamında da sürdürülüyor.

Gülse Birsel hayranı biri olarak onu dizi dışında bir yerde görmek hoşuma gitti. Görüyorum ki Mehmet Günsür'ün reklamda oynaması da genç kızların işine geldi. Reklam çıkınca hayran hayran ekrana kilitlenip kalıyorlar. Lakin ne yalan söyleyeyim reklamı izlerken ve anlattıklarını dinlerken ikisinin de LC den giyindiği ihtimalini düşünmek bile bende "tabi tabi" içerikli bir gülümseme uyandırıyor. Geçenlerde kardeşimle sohbet edeken Mehmet Günsür arabasını kendi yıkıyor olsaydı, Gülse Birsel de temizliğini kendi yapıyor olsaydı belki giyerlerdi dedik. Bence haklıydık da. Ya sizce?

Mehmet Günsür'ün bahsettiği çizgi LC den geçer mi yada Gülse Birsel aynanın karşısına geçtiğinde kendine yakıştırır mı bilinmez. Ama kesin olan bir şey varsa o da reklamın amacına ulaştığıdır. Bakın Şekil 1'e konuşturdu kendinden :)))))

Görüşmek üzere :))

1 yorum:

  1. itiraf ediyorum o ekrana kilitlenenlerden birisi de benim ;))

    YanıtlaSil