9 Mayıs 2013 Perşembe

Çoook Sevimli Ahşap Aksesuarlar Keşfettim Etsy'de

Merhabalar;

Malumunuz bundan bir kaç yazı önce etsy de bir dükkan açtığımı duyurmuştum sizlere. Ben yeni satış yapmaya başlamama rağmen yıllardır etsy'i takip ederim. Çok orijinal ürünlere ve tasarımlara rastgeliyorum. Ama bu defa o kadar tatlı bir dükkanları karşılaştım ki paylaşmadan edemedim sizlerle. Bu dükkanın adı TheTwentyFingers Çok sevimli ahşap ürünler sergiliyorlar. Bak bak doyamadım. Bir kaç tanesini de sizler için seçtim. 


            Bu yaka kolyeye bayıldım. Yaka modasına uyanlar bir de bunu denesin derim :))


                             Ya bu tokaya ne demeli. İkisi de yaz için ideal


Bir de bu sevimli şeylere bakın. Kullanılacak onlarca yer geldi aklıma.

Genelde bu tip tasarım ürünlerin fiyatları uçuk olur ama bunların fiyatları gayet uygun geldi bana. 

Görüşmek üzere:))




2 yorum: