3 Temmuz 2013 Çarşamba

Kürk Kaban Yakasından Portföy Yapımı

Ben maalesef hiç bir şeyi atamam. Bundan birşey yaparım diye herşeyi tutar sonra da birşeylere dönüştürüveririm. Artık çevremdeki herkes bu huyuma o kadar alıştı ki kayınvalidem bile hediye paketlerinden çıkan kurdeleleri biriktirip sen bunları değerlendirirsin diye getiriyor. Huyum iyi mi kötü mü bilmiyorum ama ben çok eğleniyorum. 

Daha önce paylaştığım hamile pantolonu yapımı çok ilgi görmüştü. Halen her gün en çok tık alan yazım olma ünvanını sürdürüyor :)  Baktım bu projelerim ve fikirlerim birikiyor, Zeynep uyurken yapabildiklerimi sizlerle paylaşmaya karar verdim. 

Aslında bu proje benim geçtiğimiz kış öncesi yaptığım bir çalışmaydı. paylaşmak şimdiye nasip oldu. Malumunuz yaz başında elbise dolaplarını şöyle bir gözden geçirdik. Atılacakları attık, verilecekleri verdik, değerlendirilecekleri değerlendirdik. Geçtiğimiz yaz bu değişimler esnasında elime daha önce attığım kabanımın kürk yakası geçti. Atmaya kıyamadım, kabanı çoktan gitmişti bile. Ne yapsam ne yapsam derken, evirdim çevirdiiim ve işte portföy oluverdi kendileri :))

                          

Renk siyah olduğu için fotoğraf güzel olmadı. Anlaşılır çıkmadı. Ama çok basit, ben kısaca anlatayım. Yakanın iki köşesini birbiri üzerine bindirdim. Boyna gelen kısmı üst taraf olarak kullandım ve ağzına elde fermuar diktim. Yine alt tarafını da elimde sıkıca diktim. Astarlı olduğu için herhangi bir astarlama işlemine gerek kalmadı. Tüylü yapıdan dolayı birbiri üzerine bildirdiğim kısımda pek göze çarpmadı. Ama ben hem inci takıyla kullanacağım için hem de ek yeri belli olmasın diye inciyle süsledim. Siz kıyafetinize uygun bir broşla da süsleyebilirsiniz. Size kalmış. 

Yazın bu sıcağında pek keyif veren bir çalışma olmayacağı kesin. Ama yaz çabuk geçer kışa hazır olun derim :)))

Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder