12 Ağustos 2013 Pazartesi

Aylin Zeynep'imizin Saçı Kesildi

Malumunuz uzun zamandır yazmıyorum. Yazacak ve anlatacak o kadar çok şey birikti ki nerden başlayacağımı bilemedim :))

Baya bir süre Ramazan bayramından parça parça notlar yazacağım zannediyorum. Kısa süreye çok şey sıkıştırmaya çalışınca dolu dolu geçiyor çünkü. 

Efendim bilenler bilir ben Aylin Zeynepin bütün önemli anlarını not ediyorum bir deftere. Kimisini sizlerle paylaşıyorum, kimisini paylaşmıyorum. Bu defa paylaşmak istedim. Bayram tatilinde kızımız Aylin Zeynep için bir ilk daha yaşandı ve 06.08.13 tarihinde ilk defa saçları kesildi. Bir yaşına merdiven dayamasına rağmen ilk defa kesildi saçları. Çünkü kele yakın doğdu kızımız :))) Sizlerde bilirsiniz ki normalde şimdiye kadar saçları çoktaaannn kesilip, tartılıp, zekatının dağıtılması gerekiyordu. Ama napalım olsa dükkan sizin, yoktu saçımız :))) 
   
                           

                                               İşte miniğimizin ilk kesilen saçı. Azıcık :))

Allahım inşallah hepimize yavrularımızın daha güzel ilklerini yaşatır. Hepsinin mutlu, güzel, hayırlı günlerini gösterir. 

Bu arada herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun. Görüşmek üzere. Huzurla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder