17 Ağustos 2013 Cumartesi

Bir Tanemiz Bir Yaşında

Eveeeetttt başlıktan da anladığınız üzere Aylin Zeynep 18 Ağustos 2013 itibari ile bir yaşında. 

Ee kutlamalar niye böyle erken diyeceksiniz. Biz henüz bayram tatilini bitiremedik ve hafta sonuna kadar Tosya'dayız. Hal böyle olunca Aylin Zeynepin doğum gününde yolda olacağız ve istanbulda hayal ettiğim doğum günü partisini yapamayacağız. Bunun için üzüldüğümü gören sevgili kardeşlerim eşimle bir olup bana bir güzellik yapmışlar ve 13 Ağustos akşamı Aylin zeynep için sürpriz bir doğum günü partisi hazırlamışlar. Ben annemleri alıp dışarı çıkacağımızı zannederken eve bir girdik, baktım ki salon süslenmiş, pastalar yapılmış. Nasıl mutlu oldum anlatamam 

                    

                    

                       Zeynep'in yerine ben üfledim mumu. Zira o eliyle söndürmeye çalıştı :))

                    

                                         Sonra da kendi tarzıyla pastasını kesti :)))

Evet hayalimdeki doğum günü partisini yapamadım ama bu da çok güzel oldu. Teşekkür ederiz teyzeleri Asuman ve Merve. Benim teyzem olmadığı için bilmiyordum ama artık anladım ki teyzen varsa çok şanslısın :)))

Görüşmek üzere, huzurla kalın :))
 
   
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder