19 Eylül 2013 Perşembe

Hortum, Tusunami, Deprem...Hiç Biri Değil...Zeynep...!!

Merhabalaaarrr; 

Ben buralara uğramayalı bir ay olmuş. Farkettiğimde dehşete düştüm. Zaman ne kadar hızlı akıyor. Günün telaşı içinde hayat elimizin içinden kayıp gidiyor. 

Neyse efendim gel gelelim konuya. Başlıktan da anlayacağınız üzere bizim evde hiç bir doğal afetle karşılaştırılamayacak boyutta yaramaz bir şeker küpü yaşıyor :)) Başımıza öyle bir şey geldi, öyle bir faciaya teğet geçtik ki belki bir kişiyebile örnek olurda bir kazadan korunur diye yazmak istedim. 

          
          

Efendim bizim televizyonumuz tv ünitesi üzerinde bu şekilde duruyordu. Ünite o kadar büyük ki gördüğünüz kısımdan bir tane daha var devamında. Hal böyle olunca Tv'nin duvarda asılı değil de üzerinde durması daha şık oluyor ama bu şekilde tehlikeli bir oyuna da dönüşüyordu. Eşimle haftalar öncesinden oturup görüntünün önemi olmadığını başımıza bu şekilde bir iş geleceğini konuştuk ve duvara asmak için gerekli aparatları aldık. Gelgelelim Ramazan rehaveti, sonrasındaki telaşlar derken biz tembellik yaptık ve bu şekilde kullanmaya devam ettik. 

                          

30 Ağustos'ta eşimin kardeşinin nişanı için memlekete gittik ve üç gün evde yoktuk. Evden çıkmadan öncede ben bavullardı aman şunu da unutmayalım bunu da alalım koşuşturmasındayken Zeynep bizim yapma etmelerimiz arasında tehlikeli oyununa devam etti. Neyse biz bırakıp gittik. Üç günün sonunda gece yarısı eve döndük, ben Zeynep'i yatırmaya gidince eşimde tv izlemek için kendine çevireyim derken elinde kalmış. Meğer o akşam bir o tarafa bir bu tarafa derken kırmış. Şükürler olsun son hamlede kırmış ve bir daha dokunmamış olmalı ki üzerine düşmemiş. İkinci bir şansta üç gün boyunca tv kırık bir şekilde ayakta durmuş. Aksi halde düşüp yangın falan çıkartabilirdi. 

       

Sabah ilk iş tv yi bu şekilde duvara sabitledik ve tv ünitesi üzerinde ne varsa ilgisini çekmemesi için kaldırdık. Yine çıkıyor ama eskisi kadar sık değil. Evet kötü duruyor ama öyle bir şükür içerisindeyiz ki bunun hiç bir önemi yok. Büyük Allahım öyle bir faciadan korudu ki bizi. Bize de büyük bir ders oldu. Evde bebek varsa tembelliğe yer yokmuş, öğrenmiş olduk. 

Kazasız, belasız, huzurlu günler dilerim. Görüşmek üzere
  


  

2 yorum:

  1. Allah korumuş gerçekten ...malesef bazı işler ertelemeye gelmiyor ama hepimiz erteliyoruz çoğu zaman:( bu arada bence gayet te şık duruyo duvarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, baktıkça benimde gözüm alışıyor :))

      Sil