23 Ekim 2013 Çarşamba

Benim Dünyam

Şüphesiz ki son günlerde daha vizyona girmeden en çok konuşulan film Benim Dünyam.  Uyarlama değil çalıntı dendi, senaryo için izin alınmamış dendi, fragmanlar bile bire bir dendi, dendi de dendi... Fragmanlarını izlediğimde o kadar etkilendim ki hakkında çıkan söylentiler bile film hakkındaki merakımı zerre azaltmadı. İki üç dakikalık özetinde bile göz yaşlarımı tutamadıysam izlediğimde ne olurum bilmiyorum. Tabi ki filime karşı olan ilgi ve merakımı Beren Saat'in oyunculuğuna beslediğim derin hayranlık körüklemiyor desem yalan olur. O senaryo daha önce 10 kez çekilmiş olsaydı, 11. kez Beren Saat'ten izlemek isterdim.


                               


Film 25 Ekim'de vizyonda. Eskiden olsa ilk gösterimlerinden birini izlerdim eminim. Ama maalesef artık hayatın gerçekleri var. Ben bir anneyim ve tam 14 aydır sinema orucundayım :(( Kızımı bırakacak kimsem yok ama ne yapacağım edeceğim, gerekirse filmi yalnız izlemeyi göze alıp zeynoşumu babasına bırakacağım. Sonrada zeynoşsuz her bir yere gidişimde olduğu gibi 'ben kötü anne miyim?' sorusunun derin vicdan azabıyla katmerli şekilde ağlaya ağlaya izleyeceğim. Burdan yetkililere sesleniyorum. Artık sinemalarda çocuklu kadınlar için özel localar yapın. Çocuğumuzu da alalım gelelim, yarı anlaya yarı anlamaya izleyelim filmimizi. 

Neyse, inşallah film hakkındaki izlenimlerimi de yazmak kısmet olur :))

Görüşmek üzere, huzurla kalın 
 

4 yorum:

  1. haha :)) beren aşkıyla ne olsa izlerim diyorsun sen de benim gibi..
    merakla bekliyorum ben de..

    YanıtlaSil
  2. Yaseminciğim çocuksuzum malum☺️ ama bir kez rastlamıştım bebekli annelere özel seanslar yapıldığını. Buradan bakabilirsin, kozyatağında belki biliyorsundur http://www.cinecity.com.tr/bebeklianneler.php

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bilmiyordum, hemen bakacağım :))))

      Sil
  3. Evet ne yazık ki çalıntı..
    Hint yapımı olan "Black " filmini izlerseniz filmin özünü ve gerçekliğini bulabilirsiniz..
    Ve evet fragmandan izlediğim kadarıyla ciddi anlamda kopya edilmiş.
    Bu filme değer biçilmemeli hatta gerçekten izinsizse protesto edilmeli.
    Zira ben o filmde ki ruhu bu filmde kimsenin bulabileceğine inanmıyorum..
    Ne yazık ki bu sektörde kendini geliştiren ve çığır açan yapıtların kopyalanması beni çileden çıkarıyor..
    Resmen hırsızlık..
    Oysa ki bu konu Black filmi ile tanınmalı ve onunla takdir edilmeliydi.
    Tıpkı Özcan DENİZ'in "Evim Sensin" filmi gibi..
    Oda Kore'li bir yapımdan çalıntılanmıştı..
    "A Moment To Remember" (hatırlanacak bir an).
    Ne yazık ki kendi özgün projelerini ortaya çıkaramayanlar başkalarına saygı duymadan çalıyor..
    Bence çok yazık..

    YanıtlaSil