11 Ekim 2013 Cuma

Son Günlerde İnstagram

Uzuuuuunn bir aradan sonra Bayram tatili için düştüğümüz yollardan bildiriyorum sayın okuyucu :)))

                                 Bakalım son günlerde instagram da neler yapmışım :))


        

                                    Aylardır yapmadığım çizimlerime geri döndüm, soğumuşum

       

                               Kahvaltıda komşularımı ağırladım, çok keyifliydi doğrusu :))

                           

                    O günün kasvetli havasına inat o gün kızımla rengarek karşıladık misafirlerimizi

          

Misafirler gittikten sonra, Zeynoşu uyutup çalışmaya geri döndüm. O gün neye çalıştığımı da yakında paylaşacağım, sürpriz, 1 kasımı bekleyin :)))

                         

                           Bir kızın daha çikolatayı keşfine şahit olduk, fena keşfetti baksanıza :)

        

Zeynep akşam olup yatmaya gittiğinde salonun adeta bomba düşmüş halinden dert yandım eşe dosta! 

                          

Ve ve ve son olarak da Çarşamba günü benim güzeller güzeli arkadaşım İpek'in tatlı kızı Bade dünyaya geldi, foto biz doğuma yetişmeye çalışırken :))

Buarada beni instagram ve twitter da yasmincc_ den takip edebilirsiniz

mutlu bayramlar, görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder