8 Mayıs 2014 Perşembe

By Yasemin CORCOR Tişörtler

Merhaba Dostlar,

Nasılsınız? Ben buralarda yokken neler yaptınız? 

Uzuuuunn zaman geçti ben yazmayalı. Nedendir bilmem yazmakla arama bir soğukluk girdi şu aralar. Belki de çizmeye daha çok kafa yorduğum içindir ne dersiniz? 

Bazen yazmak insana çok iyi geliyor. Bana ise çoğu zaman... Hafifletiyor, yüklerini bir anlığına da olsun unutturuyor. Ama bazense günlük telaşlar içinde o bile ağır geliyor insana. 

Ne yalan söyleyeyim geçen zaman içinde bir blogum olduğunu bile unutmuştum. Taki okuyacağını hiç tahmin etmediğim bir arkadaşın 'Ne o son zamanlarda blogunda hiç güncelleme yapmıyorsun' diyene kadar. Hem bir blogum olduğu kafama dank etti, hem okunuyor olması mutluluk verdi, hem de artık niye yazmadığım sorusu düştü kafama. Bu gece de hazır uyku tutmamışken 'Kalk Yasemin' dedim 'tam zamanı' :))

Son zamanlar da çok şey yapıyorum paylaşırım ara ara. Eşimin kardeşinin düğünü var mesela haftaya. Oradan yöresel bir şeyler paylaşabilirim telaş arasında fotoğraflamayı başarabilirsem :))

Bu gece son zamanlarda çok keyif alarak uğraştığım tişörtlerimi sizlerin beğenisine sunacağım :))) 

                   

Mesela bu kombini geçtiğimiz Pazartesi sendrom yaşayanlara hazırladım, pamuk şeker kıvamında bir hafta başları olsun diye. Kimisi çok beğendi kimisi çocuksu buldu. Olsun ben bu atleti sevdim. Masaldan fırlamış gibi, çocukluğuma dönmüş gibi... :))

      

                Bunlarda benim aşk balonlarım :)) Yine en sevdiğim renk -pembe- eşliğinde. 

                            

Bu da benim aşk evi tişörtüm. İnstagramdan takip edenler bilirler. Sevgililer günü için hazırlamıştım bunu 

Tişörtlerimin hepsi %100 pamuklu tişört üstüne %100 el yapımı. Özellikle son tişörtte muazzam bir göz nuru var anlayacağınız. Hepsi benim bebeklerim :)))) 

Devamı gelecek. Biriktikçe paylaşırım artık. 

yasemincorcor@hotmail.com adresinden bilgi alabilir, sipariş verebilirsiniz

Ayrıca yasmincc_ kullanıcı adından instagramdan ve twitterdan takip edebilirsiniz

Öpüldünüz, huzurlarda kalın
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder