8 Ağustos 2014 Cuma

5. Evlilik Yıldönümü Hediyesi

Merhabalaaarrr;

Yine arayı fena halde açtım. Ne olacak benim bu hallerim bilemedim. Şu son günlerde Zeynep'i sütten kestim ve ana kız depresyondayız. Ayrılık acısı çekiyoruz dostlaarr 😓😓Toparlayamadık bir türlü kafamızı. Arayı geciktirilmiş yazılar dizisinde kapatabilirim diye düşünüyorum :))

Efendim geçtiğimiz ay, yani Temmuz'un 8inde evliliğimizin 5.yılını doldurduk. Çift olarak pahada değil de maneviyatta yüksek hediyelerden yanayızdır. Bu yüzden biraz kafa yormak emek vermek gerekir. Bu yıl sevgili Hatice Özdemir Tulun yani namıdeğer portakal ağacı yetişti imdadıma. Müthiş fikirleri, inanılmaz inceliğiyle pek çok konuda ışık tutuyor zaten bendenize 😊😊

      

Sevgili Hatice hanımın hazırladığı bir hediyeden esinlenerek ben de eşime 5.yıl anısına bu gördüğünüz hediyeyi hazırladım. 

5 yıl, 60 ay, 260 hafta, 1826 gün, 43824 saat, 2629484 dakika, 157769119 saniye ve kim bilir kaç milyon defa onun kalbi Yasemin benim kalbim ihsan diye attı. Yıllar su gibi akıp bir gün gibi geçse de böyle bakınca ne büyük zaman diyor insan ne büyük emek. Dilerim Allah'tan 50. yılın hesabını da sağlıkla sıhhatle böyle oturur yaparız. 

Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder