8 Ağustos 2014 Cuma

Bayramda Ne Giydim vol:1 "Neşeli Rahat Elbise"

Bu Bayram diğerlerinden biraz farklı geçti. Bayramın üçüncü günü kardeşimin nişanı vardı ve epeyce telaşlıydık. Nişan hazırlığı, bohça getirip götürmeleri derken bayramın telaşına telaş kattık anlayacağınız. Hele bir de bayramın ikinci günü virüs kapıp hastanelik olmam, sonra da kullanmak zorunda kaldığım ilaçlar nedeniyle geç kalmış da olsam Zeynep'imi sütten kesmek zorunda kalmam her şeye tüy dikti. 

İki yıldır bayramlarda tercihlerim şıklığın yanında rahat da edebileceğim modeller oluyor. Çünkü hem Ayin Zeynep'in peşinde rahatlıkla koşturabilmeliyim, hem rahatlıkla emzirebilmeliyim. Misafirleri konforlu bir şekilde ağırlabilmeli, ziyaretlerimi rahatlıkla yapabilmeliyim. Bütün bunlar olurken de mümkünse az buruşmalı, leke tutmamalı ve bozulmamalı. 

                     

Hahahaaa şu son kurduğum cümleleri yazarken kendimi Beyazın psikopat karakteri gibi hissettim :))) her neyse bayram için ilk tercihim bütün bu yazdıklarımı sağlayan renk cümbüşü içerisinde neşeli rahat elbisem oldu. Kumaşı ilk gördüğümde vurulmuştum. Modeliylede bütünleşince gerçekten çok keyifli bir elbise oldu. İpek zaten olması ve astarını kupra kumaşdan çalışmamız da şu sıcak yaz günlerinde rahat kullanım sağladı. 

Bu kumaş ve model o kadar sevildi ki daha Bayram gelmeden ve yayınlamaya bile fırsat kalmadan tükendi. Ama o kadar rahat ettim ki bu modelin başka kumaş ve renklerindeki versiyonuyla sık sık çıkacağa benziyorum karşınıza :))

Huzurlarda kalın
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder