12 Kasım 2014 Çarşamba

Hermes Spring / Summer 2015

Biz havalar soğudu ne giyeceğiz diye düşünüp duralım. Modanın devleri 2015 yaz koleksiyonlarını görücüye çıkardılar bile. Bu yazımda ben Hermes'i mercek altına aldım :)

                                   

Boyundan şal gibi attırılan bu detaya bayıldım. Bir kaç modelde kullanılan bu detay herbirinde bir başka güzel durmuş. 

                                   

Burada aynı detay cekette kullanılmış ve kemerle başka bir hava katılmış. Dediğim kadar yok mu ama, her modelde farklı ve ayrı bir güzel durmamış mı? Ayrıca yapılan stylingin de bizlere son derece uygunluğunu belirtmeden geçemeyeceğim. 

                                   

Şu modelin sadeliğine ve o sadelikteki güzelliğe bakar mısınız? Hayran olmamak elde değil. Tasarımcısının ellerine sağlık. Büyük tasarımcı olmak böyle bir şey sanırım: en az detayla en büyük güzelliği yakalamak.

                                   

Burda da tam altı rengin birbiriyle bu denli uyumu beni mest etti. O kadar uymuşlar bir arada o kadar güzel durmuşlar ki saymadan o kadar rengin varlığını anlayamadım bile. 

                                   

Son olarak bu güzel eteği sizlere sunmak isterim sayın okuyucular. Etekteki o minicik detaya dikkatinizi çekerim. Yine minik bir detay, yine sadelik ve yine o muhteşem zarafet. 

Bunlar benim seçtiklerim. Daha bir sürü güzellik var koleksiyonda. Eğer merak ederseniz google amcaya bir sorun o gösterir size devamını :)

Sağlıcakla kalın





  
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder